måndag 1 september 2014

Internetstrul och Ryggproblem

MÅSTE BARA FÖRKLARA: Det har blivit några dagar utan inlägg här på bloggen och det har med att dels så har vårt internet strulat samt så har jag haft ryggont i två dagar. Jag kan knappt röra mig och fick därför sjukanmäla mig från jobbet samt boka om en tandläkartid - trist. Jag tror att det kan vara ryggskott men jag vet inte, jag hoppas att morgondagen blir bättre. Man känner sig verkligen maktlös då kroppen inte alls vill göra som man vill...

Nu blir det lite mys framför filmen Narnia (första filmen).
Det finns grymt många fina vinterscener i denna film, jag älskar det!



------------------------------------
Svarar på kommentarerna som jag har fått vid ett annat tillfälle. 
Just nu gör jag inte mer än vad jag orkar.

Bildkälla: (1) och (2)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...