söndag 29 november 2015

Första advent & Mathem-mys!


Det är första advent och givetvis har vi inte glömt att tända det första ljuset. Vackert! Jag har lyckats tvätta kläder, ätit på McDonalds, handlat mat, färgat håret rött och lekt med mina älskade hundar Suki och Melwin. Lite julpynt har även kommit fram men än har jag inte fått upp någon gran. Förhoppningsvis kommer granen imorgon - håller tummar och tår. 

Måste bara skriva lite om den härliga lunchen hos MatHem. Jag och några andra mat- och julbloggar var bjudna till MatHem för lite tidig adventslunch i fredags. Extremt trevligt! För mig blev det en matupplevelse då jag bland annat fick testa saffranssoppa för första gången, smarrigt men ovanligt för min del. Sedan bjöds det på annat gott och glögg fick vi som välkomstdrink - supergod!!!

Det var väldigt trevligt att möta andra julbloggar också, man märkte att vi alla bubblade extra mycket för julens alla härligheter. Trevlig första advent!






1 kommentar:

  1. Vilken lyxig adventslunch! Härligt att bli bortskämd ibland!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...