måndag 9 november 2015

Vilka julaktiviteter har ni bokat in?


Kan ni förstå att det endast är 44 dagar kvar till Julafton?! Vart tog tiden vägen? Jag ska på julmarknad den 14e november, det är det enda som verkligen är "bokat" på min 'att-göra-jullista' - och julfest med jobbet den 10e december. Jag skulle vilja hinna med en julkonsert/-show och ett julbord också... vi får se om jag hinner med det.

Vad ska ni göra för roliga julaktiviteter? 
Har ni hunnit göra något redan? 

Med julaktivitet menar jag: Julshow/-konsert, Julmarknad, Julbord, Julfest, Glöggmingel, Julig mässa, etc.


3 kommentarer:

  1. Tiden går alldeles för fort nu känns det som, hur ska man hinna allt man vill göra? :)
    Förhoppningsvis ska jag komma iväg på julmarknad nu i helgen och julbord/julfest på jobbet blir det den 11 december. Vill också försöka hinna med någon julkonsert eller liknande men vi får se hur det blir :)

    SvaraRadera
  2. Vad mysigt med julmarknad ^^ Vilken blir det ? :3

    SvaraRadera
  3. Jag ska på julgalan i Falun den 21 november, och ha julfest den 12 december :) Det är det enda jag vet hittills :) Sen ska jag väl på julmarknad när det är här i Malung men vet inte än när den är

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...