torsdag 8 september 2016

Vad tycker du om att läsa/se mer av?

Detta är min julblogg och skapad av mig (för mig) då jag älskar julen, bästa högtiden på året. Däremot kan jag, precis som många andra, få slut på idéer. Av nyfikenhet undrar jag vad ni skulle vilja se/läsa mer av på min julblogg. Förslag?

Jag själv tycker om inspirationsbilder, enklare pyssel, enkla recept och tips på prisvärd inredning i julens anda. Jag tycker även om tips på juliga tv-program (mer dokumentärer eller julspecial än fiktiva serier) och mycket mer!

Vad vill du se mer av på min blogg?

2 kommentarer:

  1. Känner verkligen igen mig, har också lite idétorka nu ;) Det skulle vara jätteintressant och veta om du har några boktips med jultema eller med julrecept? Eller någon favorit julfilm som man kanske inte visste om ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Eller hur? Det är inte lätt alla gånger men jag ska absolut tipsa om juliga böcker och filmer! :)

      Radera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...