lördag 5 augusti 2017

Jakten på Tidskristallen

FOTOGRAF (Bild lånad): Noella Johansson

Årets julkalender heter "Jakten på Tidskristallen" och har bland annat Eva Rydberg i en av huvudrollerna. Det blir science fiction-tema där tre barn samt deras professor är de enda som kan rädda universum och framför allt julen.

Mina tankar: 
Jag är inte jätteglad över att det är ett sci-fi tema på kalendern, jag älskar fantasy men sci-fi har jag svårt för. Att jag inte ser så mycket snö och rött på bilderna gör mig också lite låg. Nu vill jag inte dra ned stämningen och låta jättebitter, jag lovar att ge serien en chans. Dessutom tycker jag ju att Eva Rydberg är en fantastisk skådespelerska.

Förra årets julkalender var, enligt mig i alla fall, helt fantastisk. Jag hade gärna sett något sådant igen men favoriten kommer nog alltid att vara Pelle Svanslös.

Vad tror ni? Ser ni fram emot årets julkalender? 

FOTOGRAF (Bild lånad): Noella Johansson

2 kommentarer:

  1. Jag är också väldigt skeptisk tyvärr..

    SvaraRadera
    Svar
    1. Samma här! Jag vill ju ha det där typiska med snö, tomtar etc. Men jag ska ge årets kalender en chans ändå :)

      Radera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...